На роботі дуже важливо правильно добирати слова, тому що різниця між «майже коректним висловлюванням» і «коректним висловлюванням» дуже велика. Які фрази не можна використовувати в офісі?
Всі чули про теорію шести рукостискань: будь-яка людина може «вийти» на потрібний їй контакт через 6 рукостискань. Іншими словами, ланцюжок із 6 осіб може привести вас до потрібної в певній ситуації людини. Налагодження корисних ділових знайомств і називається нетворкінгом.
Час невблаганно збігає, робочий день закінчується, а в переліку справ і задач ще залишаються невикреслені пункти? Щоб ввечері відчути ейфорію від продуктивної роботи, дотримуйтесь правил, які озвучив Тоні Вонг, досвідчений експерт з продуктивності й управління проектами.
Термін «скляна стеля» вперше використали в американському менеджменті у 80-х роках минулого століття. Бар'єр, який заважає жінкам просуватися службовими сходинками, практично не помітний, як скло. Однак він, як стеля, заважає рухатися вгору в службовій ієрархії. Чи актуальне це питання для українських жінок? І чи не придумали прекрасні дами це поняття, щоб виправдати свої кар'єрні провали?
Хронічна втома призводить до того, що вранішній підйом із ліжка стає каторгою, розум поступово втрачає гостроту, а відчуття апатії стає домінуючим в настрої. Вам знайома ця ситуація? Таке життя — не те, про що ви мріяли? Дотримуючись кількох простих правил ви зможете повернути життєву енергію, мозок підбадьориться і, вже напевне, почне генерувати геніальні ідеї!
Процес удосконалення комунікативних навичок не простий, але результат вартий того, щоб докладати максимум зусиль і вчитися говорити ясно, доступно і цікаво.