Новіший і простіший силует надавав жінкам великої свободи, не лише фізично, відмовою від корсетів , але і давав більше часу.
Середина 20-х
Силует початку двадцятих все ще був присутнім у підліткових блузах і спідницях. Було надзвичайно модним, що довгі прямі силуети почали отримувати точку опори. В ході десятиліття, довга пряма форма, перемістилася в денний вихід. Вечірній одяг став прямішим і коротшим, після чого денна мода скопіювала і це.
Саме у вечірньому одязі спочатку з'являлися нововведення двадцятих років. До 1926 року, жінки, які виросли у світі, який ледве допустив відкриті коліна, почали носити плаття вище за них. Ось коли в моді вперше з'явилося сучасне поняття вертушки. Прізвисько «вертушка» — в значенні молодої сучасної жінки, яка ходила на побачення без компаньйонки, носила модний одяг, косметику , і можливо ходила на роботу — вже з'являлося в 1919 році.
Луїза Брукс (Louise Brooks)
Коротко підстрижене волосся. Іншою дуже очевидною модною особливістю цього періоду була стрижка «каре»або «боб». Вона вперше з'явилася в Америці одразу ж після Першої світової війни, і була популяризована танцюристкою Ірен Касл (Irene Castle). У 1914 році вона приголомшила фешенебельний Нью-Йорк своєю появою в шоу з короткою стрижкою. Такою вона повернулася з європейського турне, де побачила модних парижанок з цією зачіскою.
Вплив стрижки і створеного нею ефекту був величезним. Популярні ЗМІ того часу переповнені жартами, історіями, мультфільмами, піснями, театральними пародіями, газетними статтями, і короткими кінофільмами про підстрижене волосся.
Для багатьох в кінці 20-ого і на початку 21-ого століття, покійна актриса 1920-х Луїза Брукс, стала втіленням цього образу (хоча він був у популярній свідомості протягом майже десятиліття перш, ніж вона стала відомою).
Доповненням стрижки «боб» був дамський капелюшок «колокол». Одягнений на Луїзу Брукс, він був дивовижним прикладом повсякденного одягу кінця 1920-х років (передбачаючи, що Ви багата, красива, і володієте гарним смаком).
Серед тканин використовували шовк, бавовну, полотно і шерсть в змінних комбінаціях. Двадцяті були також світанком перших штучних тканин, найбільш відомою з яких став штучний шовк. Трикотажні тканини також використовувалися для верхнього одягу, призначаючись виключно для нижньої білизни ще перед Першою світовою війною. М'які светри добре підходили для моди двадцятих років. Кольори варіювалися від яскраво зелених, червоних і синіх до спокійних пастельних. В цілому, кольори і візерунки були яскравими.
Кінець 20-х
Оскільки десятиліття досягло свого кінця, мода почала повертатися до довшого силуету, а лінії талії почали обережно перетворюватися. Тканини і крій ближче прилягали до тіла, провіщаючи косі розрізи 30-х. Як свого роду компроміс між старою коротшою спідницею і новою довшою, був короткий період (приблизно 1928 р.), коли в вечірній моді були обидві. Знову ж таки, вечірній одяг, йшов попереду, тоді як денне вбрання все ще чіплялося за модні ідеали вертушок.
Образ, який ми розцінюємо як «образ вертушки» протримався всього лише близько 3 років, з 1925 по 1928г. До 1928 року висока мода пішла вперед, але образ вертушки продовжує жити в свідомості.
Автор: Жанна Саар
коментарі
Поющая в терновнике | JavaScript повинен бути включений | 21.05.11 13:52
Вот это совсем другое дело- все из 20-х годов. Мне нравится.Я вообще люблю ретро-стиль.