MODNA - інтернет магазин для жінок, новини моди, гороскопи, рецепти
укр рус
0 товарiв на 0.00 грн.
Курс WebMoney: 1.10
ВхідРеєстрація
розваги



Мы в Twitter





Мы в Facebook

статті

Моя професія — іміджмейкер

іміджмейкер
Саме вони створюють індивідуальний імідж усім зіркам шоу-бізнесу. Швидше за все, без них, і не було б відомих людей. Якщо розділити це слово на дві частини виходить «імідж» і «мейкер», тобто той, хто створює імідж.

Іміджмейкер працює не лише зі стилем і зовнішністю, а повністю формує цілісний образ людини. Також він допомагає удосконалити манеру поведінки і мову. Незрідка іміджмейкер відповідає за всю передвиборну кампанію, якщо це стосується політики. Також він може писати сценарії публічних виступів. Частенько вони працюють з цілою командою: стилісти, візажісти, імідж-консультанти, викладачі ораторського мистецтва і з фахівцями у галузі pr-технологій.

Декілька десятиліть тому цей вид діяльності вперше з'явився на Заході. Сьогодні ця спеціальність вважається однією з найзапитаніших і модних, особливо у колах бомонду.
Допомога людині створити свій незабутній зовнішній вигляд (інколи це стосується і культурного розвитку) нині дуже цінується і добре оплачується. Серед політиків навіть існує практика мати цілий колектив, який старанно і цілеспрямовано створює образ. Особливо такими послугами користуються публічні професії: політики, бізнесмени, артисти, і навіть прості люди, які зацікавлені у своїй зовнішності.

Ця професія запитана в різних сферах нашого життя. Вони можуть виконувати часткові замовлення, наприклад, зі створення окремого елементу образу або ж виступати в ролі коучера (бізнес-тренера) для корпоративних клієнтів, навчивши співробітників прийомам ефективної комунікації.

Можливо, чули слово — іміджмейкер-стіліст. Цей фахівець може працювати в імідж-студії, салоні краси, у фітнес-клубі або проводити індивідуальні консультації. Щоб стати іміджмейкером-стилістом необхідно володіти знаннями з психології, іміджеології. Також ця людина повинна уміти правильно планувати час, координувати кроки свого клієнта, і обов'язково аналізувати та обробляти інформацію.

Іміджмейкер може досягти успіху і в індустрії моди. Він може займатися закупівлею і формуванням колекцій або ж працюючи візуальним мерчендайзером у мережі компаній.

Яскравою професією є іміджмейкер-політтехнолог. Саме він повинен створювати міф персони, як для певної події, так і для створення «потрібної» суспільної думки про політика. Такі фахівці працюють як під час передвиборних гонок, так і після них. Вони повинні проходити спеціальні тренінги, курси з вивчення pr-технологій і методів пропаганди. Нині таких методів більш ніж досить, і щоб усі їх знати, і головне уміти ними користуватися для своїх цілей, потрібно вчитися.

Ще один напрям — імідж-аналітик. Ця людина займається створенням групового іміджу. Часто, вона працює з менеджером з персоналу, маркетинговою службою, і головні його завдання —опрацювання і формування корпоративного іміджу. Створення такого іміджу включає роботу з іміджем керівника і персоналу. Завдяки цим людям багато фірм мають своє унікальне «обличчя» на своєму ринку, і, як результат домінування над своїми конкурентами. Особливо це стосується компаній, які займаються створенням брендів, які просто зобов'язані мати у штаті імідж-експерта. Важливо не забувати про протокольний культурний етикет. Фахівець іміджмейкер-психолог допомагає вирішити психологічні проблеми і прибрати комплекси та психологічні бар'єри у досягненні мети.

На перший погляд може здатися, що це зовсім нескладна професія. Але на практиці це зовсім не так. Вона вимагає цілого набору особових характеристик: активність, відповідальність, постійне прагнення до вдосконалення, гнучке мислення, креативний підхід до робочих ситуацій і завдань. І найголовніше — пристрасна любов до своєї роботи.
Автор: Ольга Таран


коментарі

 
Гость | 25.01.10 11:08

думаю это сейчас перспективно и актуально.

Неля | 20.01.10 14:39

мне кажется это очень интересная профессия

Гость | 20.01.10 12:07

Слышала о такой профессии. Думаю, что работать имиджмейкером надо много усилий, упорства, всё схватывать на лету, и думаю это хороший руководитель.

Просування, дизайн, розробка інтернет-магазину - tag.ua