MODNA - інтернет магазин для жінок, новини моди, гороскопи, рецепти
укр рус
0 товарiв на 0.00 грн.
Курс WebMoney: 1.10
ВхідРеєстрація
розваги



Мы в Twitter





Мы в Facebook

статті

Мистецтво самопрезентації: вмій себе хвалити!

як навчитися красиво говорити
Мистецтво правильно «продати» себе може стати в нагоді у найрізноманітніших ситуаціях: під час співбесіди, зустрічі з партнерами або пресою, переговорів з інвесторами, в компанії незнайомих людей і тощо. Як справити хороше перше враження, не перетнувши межу між вдалою самопрезентацією і банальною хвальбою? Відповідь на це запитання дає Пеггі Клаус, коуч-тренер з переговорів і лідерства, автор книги «Brag! The Art of Tooting Your Own Horn Without Blowing It»(«Хвастощі ! Мистецтво сурмити про себе без допомоги рога»).

Книга неспроста має таку назву. Brag в перекладі з англійської означає «хвалитися». Пеггі Клаус пропонує «продавати» себе з розумом, використовуючи мистецтво самопрезентації. Бахвалог є найтоншим різновидом хвастощів, спрямованим на те, щоб подати себе в кращому світлі під час першої зустрічі або знайомства.

Бахвалог – ємна коротка розповідь про себе, свої головні цілі й досягнення, що включає цікаві історії. Така «повість» зазвичай триває не довше 3-4 хвилин. Якщо розповідь триватиме довше, буде дуже важко не перетворити якісну презентацію в звичайні хвастощі.

Часом перші хвилини знайомства стають вирішальними, тому важливо не проґавити «ефект першого враження ». Отже, що радить Пеггі Клаус?

Забудьте про скромність!
«Скромність не прикрашає, вона перетворює людину в невидимку. Напівпорожній профіль у соціальній мережі й невелике фото говорять лише про одне – невміння або небажання подати себе в кращому світлі і справити враження».

Тестове завдання
Щоб зрозуміти, що коуч має на увазі під поняттям бахвалог, проведемо невеликий тест. Закрий очі, уявивши, що ти опинилася в ліфті разом зі своїм майбутнім начальником. Ваш офіс – на 25 поверсі. У тебе є всього 2 хвилини, щоб розповісти про себе те, що повинно зацікавити потенційного шефа. Почни свою розповідь!

Більше 70 % людей губляться, запинаються, червоніють або зовсім замовкають. Так влаштована людська психіка: спонтанний вимушений монолог вводить нас в ступор. Щоб завжди бути готовою, досить попрактикувати методики, запропоновані Пеггі Клаус.

виступ на публіці

Ода собі, коханій!
Заради об'єктивності уявляй, що хвалиш не себе, а близького друга або родича. Не потрібно розсипатися в красивих епітетах і порівняннях, тільки по суті.

Подумки придумай заголовок для свого резюме – спробуй у двох-трьох словах виразити основну думку, що ти собою представляєш.

Створюючи «хвалебний» текст, не забувай, що ти складаєш його не для себе, а для оточуючих – потенційного роботодавця, інвестора, партнера. Розповідай про те, що теоретично може їх зацікавити.

майстерність самопрезентації

Згадай цікаві історії. Факти викладені в резюме, а емоції повинна передати твоя розповідь. Коучі радять записувати цікаві робочі історії, ситуації з компанії, в якій ти працювала, «байки» відомих людей, з якими вдалося познайомитися.

Використовуй бахвалог за будь-якої нагоди – у компанії колег, на корпоративі, під час ділового обіду.

«Хвали» себе! Не забувай пересилати начальнику хвалебні відгуки та листи з подякою від твоїх клієнтів.

Будь готовою до складних питань. Як правило, це питання на зразок «Назвіть свої недоліки, позитивні сторони і тощо» Це класика, до якої в більшості випадків виявляєшся абсолютно неготовою.

Приймай компліменти і визнання. Не варто недооцінювати свої заслуги, кажучи «це було просто» або «так, нічого складного». Якщо хтось похвалив твою роботу, прийми похвалу з вдячністю.

похвала колег

Хвали інших! Якщо ваш відділ досяг успіху у вирішенні важливого завдання, напиши колегам приємний лист, поставивши шефа в копію. Країна повинна знати своїх героїв!

Секрет успіху криється в деталях!
Крім гарної словесної підготовки, зверни увагу на свій зовнішній вигляд. Бажано мати презентабельний вигляд. Бізнес-тренери радять обирати дизайнерські речі, які свідчать про добрий смак і впевненість у собі. Обов'язковий must-have для відмінного «першого враження» – хороша сумка і класичний наручний годинник. І обов'язково пам’ятай про «правило трьох» – не більше трьох прикрас і трьох кольорів в усьому вбранні.


коментарі

 
Просування, дизайн, розробка інтернет-магазину - tag.ua