Знайди в людині позитивне — і будуй свої відносини, виходячи з цього. Прийнявши і осмисливши цю фразу Ви зможете позбутися від непотрібних душевних мук та непорозуміннь, які зникнуть самі по собі.
На планеті Земля, неіснує однакових людей, так як і немає однакових начальників! Тому не варто дивуватися різноманітності їхніх принципів та вимог. Звичайно ж не буває безвихідних ситуацій. І якщо у Вас напружені відносини з начальником існують два виходи: звільнитися або прийняти його таким як він є.
Звільнитися Ви звичайно можете в будь-який момент. Але хіба це вихід при нинішній економічній кризі? Зважте плюси свого професійного статусу, мінуси свого боса, а також власні перспективи подальшого працевлаштування. Залежно від того, що переважить, і будуйте свою подальшу поведінку.
Як ми говорили вже раніше, оптимальний вихід з цієї ситуації — змиритися і знайти спільну мову з начальством. Але попередньо визначіть, наскільки довго Ви готові йти на компроміс, з чим ні за яких умов не змиритеся, і що в будь-якому випадку неприйнятно. Тому потрібно знати, як поводитися в такій ситуації для досягнення Ваших цілей.
Будемо розумнішими
Що ж робити, якщо під гарячу руку начальства потрапили саме Ви? Будь-яку розмову починати з загальних фраз: «Ну, коли ж закінчиться цей дощ?». До неприємних ситуацій краще ставитися з гумором і, звичайно ж, використовувати його в розмові. Після «вступної промови» можна переходити до головного.
Не дивіться шефові, який кричить, в очі, але і не потупляйте погляд в підлогу. Оптимальна зона — між брів. І ні в якому разі не суперечте начальству, якщо воно не в гуморі. Свої доводи краще висловити пізніше, в більш сприятливий час. І закінчувати аудієнцію завжди слід позитивно: «До п'ятої години все зроблю» або «Негайно сяду за розрахунки». З усієї розмови запам'ятовуються лише останні фрази.
Ви та ситуація
Оцініть Ваші стремління та характер, стиль роботи, переваги й недоліки. І постарайтеся досягти сумісності з шефом.
Усувайте те, що дратує начальника. Приміром, Ви любите розповідати про свою поточну роботу, а шефові потрібна тільки ключова інформація.
Визначте, наскільки Ви схильні до впливу. Скажімо, якщо Ви інстинктивно відкидаєте будь-яку владу, шеф завжди буде ворогом. Зрозумівши це, Ви навчитеся сприймати його рішення об'єктивно.
Прийнятні взаємини
Спілкуйтеся з шефом, з огляду на його стиль роботи і вимоги, які залежать від типажу.
Князь абсолютно протипоказаний гордим самодостатнім особистостям. Підпорядкованість « » ось якість, що дозволить ужитися з таким шефом.
Професіонал зажадає від Вас професіоналізму. Він завжди знає, що потрібно робити. Тому починайте бесіду з переліку того, що Ви вже зробили, що збираєтеся зробити і тільки потім — які виникли труднощі та яка потрібна допомога.
Харизматик цінує, перш за все, відданість. От і демонструйте її на різний манер. Голосуйте за рішення свого шефа, демонструйте повну готовність здійснювати його ідеї. Критика ними оцінюється як відступництво і не прощається.
Розумник, будучи зазвичай суб'єктом дуже розсіяним, має потребу в організованому оточенні. Якщо обдарованість — не Ваша сильна риса, беріть навичками хазяйновитості.
Стратег ніколи не потерпить невиконання. Пара запізнень, і він замінить Вас на людину менш талановиту, але більш пунктуальну.
Безладному шефу краще не демонструвати особливої ретельності. На Вас просто скинуть всі справи з усією відповідальністю за повної відсутності будь-якої вдячності за це.
Для відстороненого шефа немає нічого гіршого, ніж активний підлеглий. Ось вже де є можливість розгулятися ліні! Якщо працьовитість не головна Ваша доброчесність, Ви з шефом зрозумієте один одного.
Звичайно, спілкування — річ багатогранна, і складно дати поради на всі випадки життя. Головне пам'ятати, що при бажанні можна вибудувати відносини з будь-якою людиною, навіть з власним шефом.
Автор: Ольга Таран
коментарі
Марина | 02.09.09 15:24
Найти общий язык с шефом очень важно. У меня был только начальник "Умница". Поэтому особых разногласий у нас не было.