MODNA - інтернет магазин для жінок, новини моди, гороскопи, рецепти
укр рус
0 товарiв на 0.00 грн.
Курс WebMoney: 1.10
ВхідРеєстрація
розваги



Мы Вконтакте



Мы в Twitter





Мы в Facebook

статті

Як справити враження при прийомі на роботу?

Як справити враження при прийомі на роботу?
Факт прийому на роботу, перша співбесіда особливо важливий. Від того як Ви себе представите та покажете залежить дуже багато. Від рівня зарплати... до самої вакансії. Потенційно, якщо Ви сподобаєтесь, можете розраховувати навіть на більше, ніж те, чого очікували. Але потрібно розповісти про себе і свої навички грамотно. Як розповісти про все і не бовкнути зайвого? Отже.

Стажування
Якщо Ви влаштовуєтеся у велику компанію може бути стажування. Навіть доведеться попрацювати безкоштовно. Хоча компанії, які поважають себе, Вашу працю оплатять, може і не в повному обсязі. Натомість Ви зможете набратися досвіду і в резюме з'явиться ще один важливий рядок про стажування в престижній компанії.

Кваліфікація
Іноді для роботодавця недостатньо навіть вищої освіти. Так чи інакше, чим більше дипломів і сертифікатів, можливо курсів, тим краще. Це скаже про Ваше бажання постійно навчатися та вдосконалюватися.

Інформатика
Те, що людина володіє ПК — для більшості керівників вже не дивина. Це — норма. А ось знання інших програм, навіть якщо вони не використовуються в процесі роботи підприємства, на яке Ви влаштовуєтеся, це — похвально. Це говорить про те, що Ви — всебічно розвинена людина. Якщо у Вас можливості вище шаблонних — це тільки Вам на руку.

Знання іноземної мови
Тільки — на «ура». Це плюс безперечний. Але базового знання мало — якщо є сертифікат про проходження курсу, тільки «+».

Престиж
Є таке поняття, як престиж ВНЗ. Якщо Ви вчилися приміром, у КПІ (нині — Національний технічний університет України), то це — солідно... Двері солідних фірм для Вас відкриті.

Зв'язки
Якщо вони є — супер. Це завжди похвально. Але не всі зв'язки можуть бути корисні до Вашої майбутньої роботи. Але мати знайомих, що працюють в сфері, яка Вас цікавить, просто необхідно. Запитати, навчитися новому — це зайвим не буде.

Організаторські здібності
Як кажуть, поганий той солдат, який не мріє стати генералом. Будьте амбітні. Свою амбіційність не бійтеся вписати в графі «Додатково». Пишіть... «Відповідала за...»... і не бійтеся перераховувати свої перемоги.

Але пам'ятайте, чесність — понад усе. Приписані заслуги легко перевірити і розвіяти... Але тоді результат буде відмінний від Ваших очікувань... Можливо, виявиться так, що від Вас чекали більшого, а Ви не змогли це підтвердити своєю роботою...
Автор: Анна Даар


коментарі

 
Гость | 07.09.09 09:25

Первое собеседование очень важно, от того как себя зарекомендуешь зависит дальнейшее трудоустройство и работа. Главное не боятся, и быть уверенным.

Просування, дизайн, розробка інтернет-магазину - tag.ua